Opsamling af egeblade

Bestyrelsen har besluttet fortsat at lade Øgaards Haveservice stå for opsamling af blade på vores fællesarealer, og imellem egetræerne der vender ud mod Borgmester Woldhardt Madsens Allé.


De blade der ligger under hækkene ud, til Borgmester Woldhardt Madsens Allé, kan kun medtages, hvis beboerne selv river dem ud på græsarealerne, så maskinen kan samle dem op.


Der vil ikke blive opsamlet blade på stikvejene, men der vil blive placeret en container ved indkørslen til nr. 22-30. Denne må kun bruges til opsamlede blade.


Alt dette kan blive aflyst, hvis der kommer vintervejr.